ایده های جذاب و پولساز برای بلاگر شدن
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

ایده های جذاب و پولساز  برای بلاگر شدن

امروزه با توجه به مزایای بلاگری و درآمد زیاد آن این شغل برای بسیاری از جوان‌ها از جذابیت زیادی برخوردار شده است؛ اما خواستن به تنهایی کافی نیست و باید به اندازه کافی ایده برای بلاگر شدن داشته باشید. برای رسیدن به هدف باید تلاش کرد و اولین گامی که در این زمینه می‌توان برداشت آشنایی با ایده‌های جذاب بلاگری است. در این مقاله ما سعی داریم با طرح ۴۵ ایده برای بلاگر شدن (ایده برای بلاگری) شما را در رسیدن به هدف خود همراهی کنیم. پس لطفأ با ما همراه باشید.

بلاگر کیست

در موضوع ایده برای بلاگر شدن و اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام توضیحات نادرستی وجود دارد. برخی فکر  می‌کنند که هرکس حضور فعال در اینستاگرام دارد یا فالوئرهایش زیاد هستند، بلاگر محسوب می‌شود. در حالی که این تصور اشتباه است و بلاگر با توجه به حرفه، تخصص یا مهارتی که دارد، تولید محتوا ‌‌‌انجام می‌دهد. این فرد در مورد رشته تخصصی خود نظر تخصصی می‌دهد، کالاها را به دیگران معرفی ‌‌‌می‌کند یا مردم را به انجام کارهایی ترغیب ‌‌‌می‌کند.

اگر عکاس هستید، عکس‌‌‌های‌ خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید و در مورد صحنه آن یا چگونگی خلق آن عکس می‌نویسید؛  شما به عنوان عکاس در حیطه تخصصی خود تولید محتوا انجام می‌دهید و منتشر می‌کنید. بنابراین یک بلاگر هستید و یک ایده برای بلاگر شدن دارید. اما بلاگرها لزوما عکاس نیستند و می‌توانند در حیطه‌های متنوع تولید محتوا کنند. به طور کلی، یک بلاگ شخصی است که در اینستاگرام به نوآوری و نوشتن و نکته‌‌‌های کوچک برای جذب مخاطب می‌پردازد.

انواع بلاگرها

بلاگرها با توجه به ایده های بلاگری و نوع محتوا و تعداد فالوئرها به چند دسته تقسیم ‌می‌شوند. بعضی از آن‌ها صدها میلیون مخاطب دارند و بعضی‌‌‌ها هم میکرو اینفلوئنسر هستند یعنی برای چندین هزار نفر تولید محتوا انجام می‌دهند. وجود بلاگرها و اینفلوئنسرها برای محتوای متنوع شبکه‌‌‌های اجتماعی اجتناب‌ناپذیر است. بیشتر بلاگرها روی یک موضوعی خاص متمرکز می‌شوند و درباره آن تولید محتوا می‌کنند. دسته بندی‌‌‌های متنوعی نیز برای انواع بلاگرها وجود دارد که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

کمال‌گراها

این دسته از بلاگرها کسانی هستند که تایم زیادی برای تولید عکس و فیلم صرف می‌کنند. تقریبا می‌توان گفت تمام بلاگرها این کار را انجام می‌دهند اما کمال‌گراها به زمینه و موضوع خاصی پایبند هستند و به بهترین شکل آن را  به اجرا درمی‌آورند. صفحه این بلاگرها از هر لحاظ بی‌عیب است. رنگ و نور عکس‌‌‌ها به خوبی اجرا شده است. آرایش آن‌ها متناسب است و حتی لباس‌‌‌ خود را هم با توجه به موضوع انتخاب می‌‌کنند.

عاشقان سفر

سفر، بهترین ایده برای بلاگر شدن افرادی است که به کشف مکان‌های جدید علاقه دارند. صفحه‌‌‌ بلاگرهای سفر و ماجراجویی را بیشتر شما دیده‌اید. وقتی وارد صفحه‌‌‌های آن‌ها ‌می‌شوید، عکس‌‌‌ها زیبایی را از شهرها و کشورهای مختلف تماشا می‌کنید و حس ‌می‌کنید که آن‌ها بیشتر وقت خود را در سفر هستند. آن افراد از اماکن تاریخی و طبیعت زیبا عکس می‌گیرند و در شبکه‌‌‌های اجتماعی‌‌شان به اشتراک می‌گذاردند.

بلاگرهای جذاب

این دسته از بلاگرها اغلب زندگی جذابی دارند یا این طور که صفحه‌‌ آن‌ها نشان می‌دهد، در زندگی شخصی‌‌ هیچ مشکلی ندارند. بلاگر‌هایی که به نمایش مدل‌‌‌های لباس، انواع میکاپ و یا مسائل مرتبط با خانم‌ها علاقه دارند در این دسته جای می‌گیرند. این بلاگرها معمولا فالوئرهای زیادی دارند، به همین دلیل کالاهای مختلف را تبلیغ می‌کنند.

در فروشگاه‌‌‌های مختلف خرید می‌کنند، لباس‌‌‌های مختلف می‌پوشند و در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاراند. این بلاگرهای جذاب اینفلوئنسرها نامیده می‌شوند. اگر به دنبال تست کردن وسایل جدید و لاکچری هستید این حوزه بهترین ایده برای بلاگر شدن است. در ادامه با تنوعی از ایده برای بلاگری (ایده های بلاگری) همراه ما باشید.

بلاگرهای باهوش

در این بخش ایده برای بلاگر شدن در تعداد و أنواع زیادی وجود دارد. این دسته از بلاگرها از هشتگ‌‌‌های جذاب استفاده می‌کنند و تلاش می‌کنند افراد خوب را هم دنبال کنند. کیفیت محتوای آن‌ها متوسط است و تصاویر عالی به اشتراک نمی‌گذارند. آن‌ها متعهد به موضوع خاصی نیستند و از طریق موضوع‌‌‌های مختلفی تولید محتوا انجام می‌دهند. این بلاگرها به صفحه اینستاگرام‌‌شان متعهد هستند..

بلاگرهای جنجالی

این دسته از بلاگرها به دلیل محتواهایی که تولید می‌کنند، تبدیل به اشخاص جنجالی می‌شوند. فمینیست‌‌‌ها، فعالان حوزه‌‌‌های مختلف مانند محیط‌زیست، هنرمندان پرحاشیه، آن‌هایی که آثار ساختارشکنی تولید می‌کنند و تابوها را می‌شکنند و همچنین فعالان اجتماعی را می‌توان در این گروه قرار داد.

معرفی ایده برای بلاگر شدن (ایده برای بلاگری)

برای تبدیل شدن به یک بلاگر مشهور لازم است که با بهترین ایده برای بلاگر شدن آشنا شوید:

اول باید حوزه کاری (ایده بلاگری) خود را مشخص کنید، قرار است در چه حوزه‌ای فعالیت کنید؟ این موضوع نباید کلی باشد بلکه باید آن را به صورت جزئی مشخص کنید. در ادامه ۴۵نمونه ایده برای بلاگر شدن ذکر خواهیم کرد:

  1. بلاگر تکنولوژی
  2. بلاگر تخصصی
  3. بلاگر گیم
  4. بلاگر روانشناسی
  5. بلاگر کسب و کار
  6. لایف استایل
  7. فودبلاگر
  8. بلاگر آشپزی
  9. بلاگر خانه
  10. بلاگر سفر و گردشگری
  11. فشن بلاگر
  12. بیوتی بلاگر
  13. بلاگر خودرو
  14. بلاگر طنز
  15. بلاگر موسیقی
  16. بلاگر آموزشی
  17. بلاگر خبری
  18. بلاگر صنایع دستی
  19. بلاگری تحلیل بورس
  20. بلاگری طراحی سایت
  21. بلاگری معرفی کتاب
  22. بلاگری آموزشی
  23. بلاگری دکوراسیون داخلی
  24. بلاگری آموزش پرورش گیاه
  25. بلاگری نقد و بررسی محصولات
  26. بلاگری مشاوره و آموزش تربیت فرزند
  27. بلاگری تهیه کیک و کاپ کیک
  28. بلاگری آموزش تعمیر وسایل خانگی
  29. بلاگری مشاوره مالی
  30. بلاگری آموزش گرافیک
  31. بلاگری آموزش سئو
  32. بلاگری نقد فیلم
  33. بلاگری نقد موسیقی
  34. بلاگری اموزش نگهداری پت
  35. بلاگری مشاوره پزشکی
  36. بلاگری آموزش ساخت اپلیکیشن
  37. بلاگری طراحی روی لیوان
  38. بلاگری طراحی روی پارچه
  39. بلاگری جواهرات و طلا
  40. بلاگر پرورش ماهی و پرندگان زینتی
  41. بلاگری آموزش طراحی لوگو
  42. بلاگری اموزش پرورش قارچ
  43. بلاگری آموزش پرورش زعفران
  44. بلاگری آموزش ساخت بدلیجات
  45. بلاگری آموزش عروسک سازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 6 دی 1402برچسب:بلاگر,
ارسال توسط پول دوست